Forum Oddział Desantowo Szturmowy BIOHAZARD Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
11.01.2015 Magnus - Fortress Takeover

 
Odpowiedz do tematu    Forum Oddział Desantowo Szturmowy BIOHAZARD Strona Główna » Kiedy sie strzelamy i gdzie? Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
11.01.2015 Magnus - Fortress Takeover
Autor Wiadomość
Rikardo015
Użytkownik



Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post 11.01.2015 Magnus - Fortress Takeover
Witajcie,
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzisiaj rQs wraz z kolegami z ASGŻywiec przetestował nowe miejsce do rozgrywek typu CQB. Jeśli chodzi o potencjał obiektu, to wielu z Was pewnie nawet nie wyobraża sobie jak jest wielki. Ośrodek ten upadł nieco ponad 3 lata temu, a to sprawia, że na chwilę obecną znajduje się w świetnym stanie technicznym - takiego miejsca jeszcze w historii ASGBielsko nie mieliśmy.

Kompleks położony jest w Bystrej, na uboczu. Mimo wszystko wokół przechadza się sporo osób postronnych, co ma swoje konsekwencje, o czym za chwilę. W każdym bądź razie - wielkość i zróżnicowanie głównego obiektu jest wystarczające, by bez problemu zapewnić zabawę minimum 50 osobom.

Link do lokalizacji:
[link widoczny dla zalogowanych] ... !1s0x0:0x0

rQs jest w trakcie przygotowywania rozgrywki scenariuszowej - miałaby się odbyć już w tą niedzielę.

Jest to miejscówka stricte CQB - wobec tego na scenariuszu niedzielnym ustalamy limity <360 FPS (full auto) oraz <380 FPS (semi only).

Zbiórka o 0900H w holu głównym.

Lista obecności:
1. Logan
2. Baatt
3. Flynn
4. Martinez ?
5. Marcinos ?
6. Piotr
7. Riko ?
8. + Osoba ?
9. Kubutek ?
10. Filip

Fortress Takeover

Rozgrywka będzie łączyła w sobie elementy scenariuszy dawniej organizowanych przez rQs: mojego Candle Light oraz Posterunków Baatta i Tomasa.

Tło fabularne sobie pominiemy. To będzie taki ukłon w kierunku miłośników niedzielnych rozgrywek o flagę umieszczoną pomiędzy dwoma respami Wink.

Zasady:

Minimalna liczebność graczy: 25
Zalecana liczebność graczy: ~40
Maksymalna liczebność graczy: <50

Start rozgrywki: 1000H (odprawa o 0920H)
Koniec rozgrywki: 1300H
Ogłoszenie wyników: 1330H
Dla chętnych możliwa późniejsza, krótka rozgrywka

Podział: 4 drużyny
Medycy: początkowo brak, w późniejszej fazie gry mogą wystąpić (sposób działania: owinięcie ręki całej długości bandażem).
Respawn: 5 minut (w przypadku frekwencji 20-29 osób) lub 10 minut (w przypadku frekwencji na poziomie 30 lub wyżej).

UWAGA: Zejście z respawnu poprzedzamy krzykiem "pół minuty wchodzę!", na pół minuty przed wejściem.

Cel: zgromadzenie najwyższej liczby punktów

Punkty pozyskać można na 4 sposoby:
- utrzymywanie punktów (będą 3 punkty do utrzymania) (1pkt na każde 30 minut)
- znajdowanie ukrytych flag (1pkt każda z 6 flag)
- kradzież zdobytych wcześniej flag z bazy przeciwnika (pojedynczo)
- znalezienie specjalnej flagi wartej 3 pkt (zdobycie jej będzie wymagało uprzedniego odnalezienia wskazówki)

Oprócz tego możliwe jest odnalezienie istotnych bonusów strategicznych (także za pośrednictwem wskazówek).

UWAGA: Wszelkie przedmioty związane z grą oraz wskazówki można zostawiać we własnej bazie w dowolnym momencie (koło flag, w widocznym miejscu) lub należy zostawić je w widocznym miejscu w przypadku śmierci. Przedmioty związane z rozgrywką (z wyjątkiem flag) pozostawione w bazie można wykraść wszystkie w jednym momencie.

Mechanika przejmowania punktów: w specyficznych miejscach na terenie rozgrywki umieszczone będą tablice i zegarki. Drużyna przejmująca punkt powinna wpisać na tablicy w odpowiednim miejscu godzinę jego przejęcia. O ile gracz rozpocznie wpisywanie czasu, to pomimo otrzymania trafienia w tym momencie, ta osoba MA PRAWO DOKOŃCZYĆ WPISYWANIE CZASU, po czym udaje się na respawn (lub czeka na medyka).

Mechanika przejmowania flag: w momencie kiedy przeciwnik zabiera flagę z bazy i odniesie ją minimum na kilka metrów, wszyscy martwi gracze zaczynają głośno odliczać 15 SEKUND, po których wracają do rozgrywki (bez względu na to, ile czasu spędzili na respawnie). Ma to na celu uniemożliwienie kradzieży wielu flag w krótkim odstępie czasu.

W razie pytań - lepiej teraz niż po fakcie.



Teraz troszkę kwestii formalnych, niesamowicie ważnych:

Miejsce jest opuszczone i zachowane w bardzo dobrym stanie. Brak jest tabliczek informujących o zakazie wstępu na obiekt. Jeśli chodzi o parking, to bezpośrednio przy kompleksie znajduje się pętla autobusowa (nr 57 MZK), przy której jest dużo miejsca. ALE: po jednej stronie drogi znajduje się zakaz zatrzymywania, więc trzeba uważać jak się parkuje.

Choć rzecz jasna nie jesteśmy właścicielami tego miejsca, to pozwalamy sobie wprowadzić kilka bezwzględnych zasad, które muszą być przestrzegane na tym obiekcie, abyśmy wszyscy mogli z niego korzystać jak najdłużej. Jak już wspomniałem - jeszcze takiego miejsca nie mieliśmy tak blisko i na pewno szybko nie będziemy mieć. Te zasady powinny dotyczyć zarówno spotkań ASGBielsko jak i wszelkich innych społeczności i grup airsoftowych, które chciałyby się na tym terenie pobawić.

- Rozgrywki toczyć muszą się wyłącznie wewnątrz głównego budynku kompleksu.

Wyjaśnienie: Choć na cały kompleks składa się jeszcze wiele niewielkich budynków i atrakcyjny teren pomiędzy nimi, to świadomie z tego rezygnujemy. W bezpośrednim sąsiedztwie kompleksu znajdują się bowiem zabudowania oraz droga często uczęszczana przez spacerowiczów. Musimy jak najmniej rzucać się w oczy i zdecydowanie nie narażać i nie budzić niepokoju w spacerujących wokół osobach postronnych.

- Miejsce opuszczamy w dokładnie takim stanie w jakim je zastaliśmy.

Wyjaśnienie: Kategorycznie zabrania się niszczenia czegokolwiek zastanego na miejscu. Dotyczy to w szczególności szyb, mebli, drzwi jak i wszystkich innych obiektów zastanych wewnątrz. Nawet, jeśli coś już jest uszkodzone, to bezwzględnie zostawiamy to w takim stanie jak było, a nie niszczymy do reszty (dotyczy także wybitych częściowo szyb).

- Pirotechnika zostaje w domu.

Wyjaśnienie: Jakiekolwiek niepotrzebne huki, bądź dym, drastycznie zwiększają szanse na to, że komuś nasza obecność zacznie przeszkadzać. Pirotechnika zarówno wybuchowa jak i dymna jest więc bezwzględnie zabroniona.

- Na teren obiektu wchodzimy wyłącznie dostępnymi wejściami.

Wyjaśnienie: Do kompleksu można wejść za pomocą jednego z trzech okien z wybitymi szybami. Kategorycznie zabrania się wchodzenia do budynku miejscami, które wymagałoby niszczenia (w jakikolwiek sposób) budynku.

- Nie przygotowujemy się do rozgrywki przy samochodach, a wyłącznie wewnątrz budynku.

Wyjaśnienie: Budynek ma dobrze oświetlony hol, na którym do dyspozycji graczy są parapety, długie przestrzenie do testowania replik, nawet sofy i wszystko inne, czego tylko gracze mogliby chcieć. Kategorycznie zabrania się strzelania przy samochodach lub w innych miejscach na zewnątrz budynku - w myśl zasady, że mamy jak najmniej rzucać się w oczy. Po przyjeździe na miejsce spotkania należy zabrać cały sprzęt ze sobą i udać się z nim do wnętrza budynku - dopiero tam się przygotowywać, "szpeić" i przestrzeliwać repliki.

- Zabrania się korzystania z pomieszczenia z pracującymi urządzeniami elektrycznymi oraz z sali ping pongowej.

Wyjaśnienie: W rozległych piwnicach budynku znajduje się pomieszczenie z pracującymi urządzeniami zasilającymi nadajniki telefonii. To pomieszczenie nie ma żadnego strategicznego znaczenia, więc kompletnie ignorujemy jego istnienie. Na poddaszu jednej z dwóch części mieszkalnych znajduje się sala ping pongowa (za charakterystycznymi, metalowymi drzwiami) - do niej również nie wchodzimy, gdyż tam znajduje się wejście na dach z nadajnikiem oraz kamera.

- Obowiązkowe posiadanie przy sobie latarki.

Wyjaśnienie: Choć budynek jest w świetnym stanie, to piwnice są dość niebezpieczne - znajdują się tam 2-3 studzienki oraz kotły. Miejscami sufit jest bardzo nisko.

- Na wypadek kontaktu z miejscowymi lub służbami porządkowymi, zachowujemy najwyższy poziom kultury.

Wyjaśnienie: Nie jest to nasz teren, więc pewnie prędzej czy później przyjdzie nam się skonfrontować z jakimiś ludźmi. Tylko kultura osobista i poszanowanie dla stanu tego miejsca mogą nam przynieść satysfakcjonujące rozwiązanie takich spotkań.

- Ponieważ miejsce jest ogólnodostępne, bierzemy pod uwagę możliwą obecność osób postronnych.

Wyjaśnienie: Nie strzelamy do wszystkiego co się rusza, gdyż mogą tam się pojawić cywile. Wówczas z zachowaniem kultury osobistej trzeba ich poprosić, żeby umożliwili graczom dalszą zabawę i poszli gdzie indziej.


Sądzę, że poszanowanie tych kilku krótkich zasad pozwoli długo cieszyć się możliwością zabawy w tym ogromnym kompleksie. Nie ważne więc czy przyjechałeś się strzelać razem z innymi graczami ASGBielsko, czy jesteś tam ze swoją grupą, czy też należysz do środowiska ASGŻywiec, Czechowickiego środowiska czy jakiegokolwiek innego - przestrzegaj tych zasad, to wszyscy na tym skorzystają.

Moge pożyczyć komuś giete jak ma za mocną replikę.Jeśli jedziemy to rezerwuje miejsce w samochodzie i dla Michała też.W miare szybko sie ogarnijcie czy jedziemy bo LOGAN liczy miejsce na minimum 25 ludzi więc może być bardzo bardzo fajna rzeźnia,
https://www.youtube.com/watch?v=gkMe-xD5i8k na zachete i poczucie klimatu
1.Riko
2.Michał
3.
4.
5.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:56, 07 Sty 2015 Zobacz profil autora
Morfi
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /brak/

Post
Kurd eofru mnam upada pomału Razz MIejscówa niezła, jak zrobie z moim Hk to bedzie git na cqb Razz


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:10, 11 Sty 2015 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Oddział Desantowo Szturmowy BIOHAZARD Strona Główna » Kiedy sie strzelamy i gdzie? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin